Stackler
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Stackler

Rockband uit Limburg, Nederland
 
IndexIndex  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Wishlistje van Edo

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
edolem




Aantal berichten : 927
Registration date : 02-07-08

Wishlistje van Edo Empty
BerichtOnderwerp: Wishlistje van Edo   Wishlistje van Edo Icon_minitimewo 21 jul 2010, 08:58

Kan een hele lijst opsommen, maar heb even geduld:
En let op.. niet alles vind ikzelf even te gek, maar gewoon om jullie op ideeen te brengen.

- Rage against the Machine - Bullet in the head, Bombtrack, Know Your Enemy, oid
- Pearl Jam - Alive, Porch, Black, Supersonic, The Fixer, Rearviewmirror
- Iron Maiden - The trooper, Wasted years, oid gewoon een paar nummertje voor de fun (als het kan)
- is 30 seconds to Mars iets voor jou Pim?
- Beth Hart - Immortal (ik weet het.. Beth is een meisje)
- Counting Crows - Mr Jones
- Matchbox 20 - A girl like that, Rainmaker
- Queen of the stone age - no one knows.. maar dan een oplossing voor de basssolo, the lost art of keeping a secret,
- Goo Goo Dolls - Iris
- The Police - Message in a bottle, Roxanne
- The Cure A forest,
- Tonic - Flower man
- Tool - Prison Sex, The Pot, (ik ben niet zo thuis in Tool, kan best onmogelijk zijn voor ons)
- Red Hot Chili Peppers - Hump de Bump, Tell me Baby, I like Dirt, Fortune faded
(voor RCHP geldt: niet zeker of het haalbaar gaat worden)
- Muse - Hysteria (zal voor mij misschien errug moeilijk zijn), time is running out
- Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine
- Metallica - One??? of iets anders? iets snellers?
- als 12 uur nummertje... iets van Madness?
- Wat was dat voor een nummertje van Wolfmother?
- Guanno Apes-Open your Eyes
- The Cult - She sells sanctuary
- The Cure ??
- NIrvana?
- Kings of Leon?
- Bush - Adrenaline, Superman (!), the chemical between us
- Creed - the unforgiven (onbekend... dat wel), andere nummertjes?


Ik ben nog niet klaar.. maarre.. begin maar eens..












Terug naar boven Ga naar beneden
pim

pim


Aantal berichten : 368
Leeftijd : 52
Registration date : 19-07-10

Wishlistje van Edo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wishlistje van Edo   Wishlistje van Edo Icon_minitimewo 21 jul 2010, 11:54

Rage against the Machine - goede muziek en is in principe redelijk makkelijk qua zang dus voor mij een go
- Pearl Jam - Alive, Porch, Black, tja..... goeie...
- Iron Maiden - zeg Edo.... ik ben geen bruce dickinson hoor....maar ik zal kijken welke nummers voor mijn bereik haalbaar zijn.
- is 30 seconds to Mars iets voor jou Pim?.. zal ik moeten proberen. laat ik nog weten.

- Counting Crows - Mr Jones voor mij een absolute go! CC is immers altijd goed.. o je ik wordt persoonlijk.....
-
- Queen of the stone age - no one knows.. misschien andere nummer van QOASA?
- Goo Goo Dolls - Iris
- The Police - Message in a bottle, Roxanne =no go erg heftig qua zang .... sting is toch een instituut zeg maar...
- The Cure A forest,: voor mij ok. heb heel wat stickies gerookt op de cure.. good old times...

- Tool - Prison Sex, The Pot, (ik ben niet zo thuis in Tool, kan best onmogelijk zijn voor ons) tool is wel erg goed.....
- Red Hot Chili Peppers - Hump de Bump, Tell me Baby, I like Dirt, Fortune faded; qua zang is RHCP haalbaar maaru... Flea/ John Frusciante/chat smith... niet de minste
(voor RCHP geldt: niet zeker of het haalbaar gaat worden)

- Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine; met een elastiekje om de ballen misschien......
- Metallica - One??? of iets anders? iets snellers? altijd goed
als 12 uur nummertje... iets van Madness? madness = goed
- Wat was dat voor een nummertje van Wolfmother?
- Guanno Apes-Open your eyes; misschien lord of the boards? vind ik erg cool
- The Cult - She sells sanctuary
- The Cure ??
- NIrvana? misschien al te vaak gedaan?

- Creed -creed is erg goed dus wat mij betrft een go
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph

Ralph


Aantal berichten : 523
Registration date : 01-07-08

Wishlistje van Edo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wishlistje van Edo   Wishlistje van Edo Icon_minitimewo 21 jul 2010, 19:33

Dan doe ik ook maar mee schieten:


- Rage against the Machine - Bullet in the head, Bombtrack, Know Your Enemy, oid Alles goed//alleen ff opletten of de effecten te doen zijn
- Pearl Jam - Alive, Porch, Black, Supersonic, The Fixer, Rearviewmirror Geheel ten album is lekker
- Iron Maiden - Wasted years of Can I play with madness
- is 30 seconds to Mars iets voor jou Pim? I hope so
- Beth Hart - Immortal (ik weet het.. Beth is een meisje) Leuk nummer alleen wat onbekend
- Counting Crows - Mr Jones Doen
- Matchbox 20 - A girl like that, Rainmaker Disease deze hadden we nog opstaan van een oude wishlist
- Queen of the stone age - no one knows.. maar dan een oplossing voor de basssolo, the lost art of keeping a secret, Neu niet echt
- Goo Goo Dolls - Iris Wel een leuke uitdaging
- The Police - Message in a bottle, Roxanne Tja is het niet wat eightiesjjj
- The Cure A forest, Grappig maar naar veloop van tijd laaam om te speulen lijkt mij
- Tonic - Flower man Liefst : If you could only see
- Tool - Prison Sex, The Pot, (ik ben niet zo thuis in Tool, kan best onmogelijk zijn voor ons) Ik kan niets van Tool
- Red Hot Chili Peppers - Hump de Bump, Tell me Baby, I like Dirt, Fortune faded RHCP is wel leuk maar wat pim zegt klop ook wel
(voor RCHP geldt: niet zeker of het haalbaar gaat worden)
- Muse - Hysteria (zal voor mij misschien errug moeilijk zijn), time is running out Egenlijk moeten we blis speulen, is het bekenste nummer
- Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine Hahaha Edo.... Solo wordt kut of ik moet hem vermakkelijken
- Metallica - One??? of iets anders? iets snellers?
- als 12 uur nummertje... iets van Madness? Jah en bro hymn niet .....hmmmm wel een raar idee en wie speult dan de trompet
- Wat was dat voor een nummertje van Wolfmother? The joker and the thief Wel cool nummer
- Guanno Apes-Open your Eyes Rag nummertje...
- The Cult - She sells sanctuary Hahaha oude meuk voor mij mag het wel
- The Cure ?? boyzzz fucking don't huilie huillie
- NIrvana? Unplugged CD was errug vet en die Baby he
- Kings of Leon? Graag.... Sex on fire, use somebody, notion
- Bush - Adrenaline, Superman (!), the chemical between us OOK graag everything zen AUB echt een VET nummer
- Creed - the unforgiven (onbekend... dat wel), andere nummertjes? ?????



Terug naar boven Ga naar beneden
pascal

pascal


Aantal berichten : 315
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tegelen
Registration date : 02-07-08

Wishlistje van Edo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wishlistje van Edo   Wishlistje van Edo Icon_minitimedo 22 jul 2010, 00:16

Ik zie net dat mijn muziek kennis erg beneden die van jullie ligt! Shocked
Ik ken de helft van de nummers niet eens!!!! Sad

Ratm is voor mij zeker goed, metallica uiteraard ook, pearl jam ook, rhcp ook, verder zal ik eens moeten luisteren, want ik ken ze echt niet.!
Terug naar boven Ga naar beneden
pim

pim


Aantal berichten : 368
Leeftijd : 52
Registration date : 19-07-10

Wishlistje van Edo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wishlistje van Edo   Wishlistje van Edo Icon_minitimedo 22 jul 2010, 07:41

ha ha ha.. ik doe ook maar net alsof....
Terug naar boven Ga naar beneden
edolem




Aantal berichten : 927
Registration date : 02-07-08

Wishlistje van Edo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wishlistje van Edo   Wishlistje van Edo Icon_minitimeza 24 jul 2010, 10:31

Creed - With Arms right open
Fall out boy - Sugar we are going down
Panic at the disco - I write sins
U2 - Gloria, Newyearsday, I will follow, alleen ouwe shit
Di-rect - Adrenaline
The Cure - Why can't I be with you (trompetten met gitaar)
Linkin Park - In the end
REM - It is the end of the world as we know it (haha rofl)
A Balladeer - Fortune teller
Blink 182???
Terug naar boven Ga naar beneden
pim

pim


Aantal berichten : 368
Leeftijd : 52
Registration date : 19-07-10

Wishlistje van Edo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wishlistje van Edo   Wishlistje van Edo Icon_minitimeza 24 jul 2010, 10:39

is a balladeer niet die a'damse band met een hitje 'swim with sam'? heb ik ooit voor een muziekles gebruikt. deze jongens zijn wel erg serieus bezig....
Terug naar boven Ga naar beneden
edolem




Aantal berichten : 927
Registration date : 02-07-08

Wishlistje van Edo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wishlistje van Edo   Wishlistje van Edo Icon_minitimeza 24 jul 2010, 13:51

Yep...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph

Ralph


Aantal berichten : 523
Registration date : 01-07-08

Wishlistje van Edo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wishlistje van Edo   Wishlistje van Edo Icon_minitimeza 24 jul 2010, 21:48

biffy clyro - bubbles (draaien ze nu veel op 3fm en vind ik ook nog een lekker nummertje ook)
panic at the disco - but it's better if you do (die wat edo zecht is ook goei maar deze is ook errug vett)

Edo jou nummertje niet vergeten he:

Icubus - Drive


een ook mischien nog gone van ??? ik weet ut nie meer.. owjaaa Green lizzard ( heb ji die mp3 daar nog van?? kun je die ff usenditten)

affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
edolem




Aantal berichten : 927
Registration date : 02-07-08

Wishlistje van Edo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wishlistje van Edo   Wishlistje van Edo Icon_minitimezo 25 jul 2010, 00:48

Ralph schreef:

Edo jou nummertje niet vergeten he:

Icubus - Drive



affraid

Neuh, ik wist dat jij ermee zou komen. Maar dan wel op de stackler manier: een beetje meer rock erin!
Terug naar boven Ga naar beneden
edolem




Aantal berichten : 927
Registration date : 02-07-08

Wishlistje van Edo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wishlistje van Edo   Wishlistje van Edo Icon_minitimewo 28 jul 2010, 10:00

Nog een paar:
Jeff Buckley - Last Goodbye, Grace



Terug naar boven Ga naar beneden
edolem




Aantal berichten : 927
Registration date : 02-07-08

Wishlistje van Edo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wishlistje van Edo   Wishlistje van Edo Icon_minitimedo 29 jul 2010, 12:39

net live dvd gezien van Creed... beste band ooit...


Higher, My Sacrifice, With arms right open, en ja.... onbekend.. maar zo mooi the unforgiven
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wishlistje van Edo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wishlistje van Edo   Wishlistje van Edo Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wishlistje van Edo
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw wishlistje van Edo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stackler :: OUD Pre 2021-
Ga naar: