Stackler
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Stackler

Rockband uit Limburg, Nederland
 
IndexIndex  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Mijn nieuwe WL...

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ralph

Ralph


Aantal berichten : 523
Registration date : 01-07-08

Mijn nieuwe WL... Empty
BerichtOnderwerp: Mijn nieuwe WL...   Mijn nieuwe WL... Icon_minitimevr 04 mei 2012, 12:24

Ik heb het repertoire oud en nieuw en alle topics in de wishlists bekeken.
ik kom hier op uit...
liever nieuwe nummers erbij!!!

Deze hebben we eerder al gedaan:
Interstate love song - the stone temple pilots
Tribte - Tenacious D
Machine head - Bush
Higher - Creed

Nieuwe nummers:
The boys of summer - The Ataris (check deze versie ff ..... zou ik echt wel graag willen spelen!!!!)
Dissident - Pearl Jam
Rearviewmirror - Pearl Jam
If you could only see - Tonic
Bubbles - Biffy Clyro
Be yourself - Audioslave
Nighttrain - Guns n Roses
Blurry - Puddle of mud
The boys are back in town - Thin lizzy
Rocky - Dog eat dog
She - Greenday
everlong - Foo fighters
Long road to ruin - Foo fighters
Today - Smashing Pumpkins

Accoustisch:
3AM - Matchbox 20
Patience - Slash + miles kennedy
Civil war - Slash + miles kennedy
Good Riddance - Greenday
Disarm - Smashing Pumpkins
Rooster - Alice in chains

Terug naar boven Ga naar beneden
pim

pim


Aantal berichten : 368
Leeftijd : 52
Registration date : 19-07-10

Mijn nieuwe WL... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe WL...   Mijn nieuwe WL... Icon_minitimeza 05 mei 2012, 11:54

Ralph schreef:
Ik heb het repertoire oud en nieuw en alle topics in de wishlists bekeken.
ik kom hier op uit...
liever nieuwe nummers erbij!!!

Deze hebben we eerder al gedaan:wat mij betreft een go.....
Interstate love song - the stone temple pilots
Tribte - Tenacious D
Machine head - Bush
Higher - Creed

Nieuwe nummers:
The boys of summer - The Ataris (check deze versie ff ..... zou ik echt wel graag willen spelen!!!!)cool... goed te doen
Dissident - Pearl Jam absoluut!
Rearviewmirror - Pearl Jam is goeie
If you could only see - Tonic lekkere laag.. althans de snaren.. stem is wel hoog maar te doen
Bubbles - Biffy Clyro poppy nummer, herkenbaar voor het publiek?
Be yourself - Audioslave goeie
Nighttrain - Guns n Roses sorry.. ik ben geen axl rose.....
Blurry - Puddle of mud kan wel... ik vind het nummer niet spannend of verassend....
The boys are back in town - Thin lizzy jaaah... lachen.. een goldy oldy
Rocky - Dog eat dog kan zeker... hoe gaan wij de saxen oplossen?
She - Greenday kan goed
everlong - Foo fighterskan goed
Long road to ruin - Foo fighters is ok
Today - Smashing Pumpkins kan ...geen spannend nummer..


naar de akoustische nummers ga ik morgen eens goed luisteren...tot morgen

ps. goed werk Ralph. Ik was zelf ook al naar nummers op zoek. maar ik kom bij veel te alternatieve muziek uit... kyuss en zo... niet ons ding....

daar ben ik weer... goedenmorgen!
Accoustisch:
3AM - Matchbox 20 leuk nummer.... goed te doen
Patience - Slash + miles kennedy
Civil war - Slash + miles kennedy allebei de nummers kunnen goed. herkenbaar voor publiek.. maar wij moeten er dan wel voor zorgen dat alle slash-riedeltjes kloppen. anders wordt het een hoog kampvuurgehalte. daar zit niemand op te wachten....
Good Riddance - Greenday deze moeten wij zeker doen... erg mooi nummer. leuk voor de gitarist die de violenstukjes speelt.
Disarm - Smashing Pumpkins tja.... beetje laam nummer.... my 2 cents..
Rooster - Alice in chains mooi nummer. ik weet alleen niet of wij de vibe over kunnen brengen als wij dit live brengen...erg pittig nummer om goed te preformen...mooie koortjes..dat wel.

Terug naar boven Ga naar beneden
pascal

pascal


Aantal berichten : 315
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tegelen
Registration date : 02-07-08

Mijn nieuwe WL... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe WL...   Mijn nieuwe WL... Icon_minitimeza 05 mei 2012, 22:58

Ralph schreef:
Ik heb het repertoire oud en nieuw en alle topics in de wishlists bekeken.
ik kom hier op uit...
liever nieuwe nummers erbij!!!

Deze hebben we eerder al gedaan: yes to all
Interstate love song - the stone temple pilots
Tribte - Tenacious D
Machine head - Bush
Higher - Creed

Nieuwe nummers:
The boys of summer - The Ataris (check deze versie ff ..... zou ik echt wel graag willen spelen!!!!) klinkt goed
Dissident - Pearl Jam niet zo
Rearviewmirror - Pearl Jam niet zo
If you could only see - Tonic wel aardig
Bubbles - Biffy Clyro ja
Be yourself - Audioslave ja
Nighttrain - Guns n Roses mwoh
Blurry - Puddle of mud ja
The boys are back in town - Thin lizzy zeker
Rocky - Dog eat dog yep
She - Greenday mwoh
everlong - Foo fighters liever long road to ruin
Long road to ruin - Foo fighters
Today - Smashing Pumpkins heb een hekel aan pompoenen

Accoustisch:
3AM - Matchbox 20 ja
Patience - Slash + miles kennedy ja
Civil war - Slash + miles kennedy klinkt vet maar.....
Good Riddance - Greenday ja
Disarm - Smashing Pumpkins heb een hekel aan pompoenen
Rooster - Alice in chains wel aardig


Zal zelf ook nog eens mijn playlist langslopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
pascal

pascal


Aantal berichten : 315
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tegelen
Registration date : 02-07-08

Mijn nieuwe WL... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe WL...   Mijn nieuwe WL... Icon_minitimeza 05 mei 2012, 23:19

Acoustic

30 seconds - the kill
Chris Cornell - black hole sun


Aerosmith - cryin'
Nickleback - figured you out / Rockstar
Fiction Plane - two sisters
Green Day - when i come around
Rage Against the Machine - Bombtrack
Pennywise - Bro Hymn

Verder veel metal en bon jovi, daar doe ik jullie geen plezier mee denk ik.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph

Ralph


Aantal berichten : 523
Registration date : 01-07-08

Mijn nieuwe WL... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe WL...   Mijn nieuwe WL... Icon_minitimezo 06 mei 2012, 23:55

pascal schreef:
Acoustic

30 seconds - the kill {yep}
Chris Cornell - black hole sun {nope}

Aerosmith - cryin' {lukt dat gitaarwerk en mondharmonica werk?} {is wel een leuk nummer trouwens}Nickleback - figured you out {niet echt geweldig} / Rockstar { is wel grappig niet mijn favourite}
Fiction Plane - two sisters {nope}
Green Day - when i come around {yep}
Rage Against the Machine - Bombtrack {het proberen waard!!}
Pennywise - Bro Hymn {is vet snel he.... moeten we ook mar proberen}

Verder veel metal en bon jovi, daar doe ik jullie geen plezier mee denk ik.

Terug naar boven Ga naar beneden
edolem




Aantal berichten : 927
Registration date : 02-07-08

Mijn nieuwe WL... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe WL...   Mijn nieuwe WL... Icon_minitimema 07 mei 2012, 00:24

Voordat ik wat ga zeggen.... wil ik graag vragen aan jullie:

ik vind het toch wel belangrijk om een ietwat breder rockreportoire te hebben.
Dus van softrock/poprock/(punk)/grunge/rock/hardere rock. En ik zoek dus naar nummers die in de breedte dit vertegenwoordigen. Mee eens?

En ook: ze moeten wat mij betreft ook best wel bekend zijn. Niet persé Green Day - Basketcase nummers, maar toch wel best wel bekend. Mee eens?
Onbekende nummers??? dan liever eigen werk!
Terug naar boven Ga naar beneden
edolem




Aantal berichten : 927
Registration date : 02-07-08

Mijn nieuwe WL... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe WL...   Mijn nieuwe WL... Icon_minitimema 07 mei 2012, 00:25

Oh en misschien was het al duidelijk Pimmy, maar als je karaokebestanden van nummers wilt hebben, roep je dat maar.
Of moet ik altijd even zoeken?
Terug naar boven Ga naar beneden
pascal

pascal


Aantal berichten : 315
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tegelen
Registration date : 02-07-08

Mijn nieuwe WL... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe WL...   Mijn nieuwe WL... Icon_minitimema 07 mei 2012, 00:45

Waar dacht je nou dan precies aan??
Terug naar boven Ga naar beneden
edolem




Aantal berichten : 927
Registration date : 02-07-08

Mijn nieuwe WL... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe WL...   Mijn nieuwe WL... Icon_minitimema 07 mei 2012, 02:00

Nou ja... ik bedoel eigenlijk, dat ik nu zo snel mogelijk ff ga kijken en dat ik daar bijzonder op let:
Geen lame nummers, geen onbekende nummers, geen té bekende doodgecoverde nummers en nummers die te doen zijn. Maar ook weer niet té simpel.. snappie?
Terug naar boven Ga naar beneden
pascal

pascal


Aantal berichten : 315
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tegelen
Registration date : 02-07-08

Mijn nieuwe WL... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe WL...   Mijn nieuwe WL... Icon_minitimema 07 mei 2012, 03:48

Ja precies ja... scratch
Nee is duidelijk hoor.
Ben benieuwd waar je mee komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph

Ralph


Aantal berichten : 523
Registration date : 01-07-08

Mijn nieuwe WL... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe WL...   Mijn nieuwe WL... Icon_minitimema 07 mei 2012, 05:32

Gelukkig heb ik allemaal hits opgeschreven.... Hehe


pascal schreef:

Ben benieuwd waar je mee komt.

me 2
Terug naar boven Ga naar beneden
pim

pim


Aantal berichten : 368
Leeftijd : 52
Registration date : 19-07-10

Mijn nieuwe WL... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe WL...   Mijn nieuwe WL... Icon_minitimema 07 mei 2012, 08:38

hey edootje.. hoe wassie in oostenrijk? nog is Stacklerhöf wat gedronken en een optreden geregeld? drunken Very Happy
heerlijk! woendag weer lekker repeteren met z'n allen. als Passies auto heel is/ blijft.... hoe is het daarmee?
ben ook benieuwd waar edo mee komt...

ben de solo van aways on the run aan het doen.... zit op frustratieniveau....
Terug naar boven Ga naar beneden
edolem




Aantal berichten : 927
Registration date : 02-07-08

Mijn nieuwe WL... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe WL...   Mijn nieuwe WL... Icon_minitimema 07 mei 2012, 09:27



Interstate love song - the stone temple pilots Ik vind het te gek, maar is er zo eentje van.... kent iemand dit eigenlijk wel?

Tribute - Tenacious D Okay, leuk! kent iedereen wel

Machine head - Bush -
lekker nummertje, makkelijk omdat ie al erin zit, maarre.. eens op gigs in de gaten houden of mensen dit kennen

Higher - Creed -
Yes, heel veel mensen kennen dit, vet nummer... te doen voor jullie gitaristen>??

The boys of summer - The Ataris - tjsa wat vind Don Henley hiervan? ... als covertje van een covertje er tussendoor... is goed/ ik krijg er geen nippels van maar.. okay ...

Dissident - Pearl Jam - Pearl jam altijd te gek.. ik ken bijna alles van ze, maar of dit de beste keuze is? Vet nummer, maar of het bij iedereen bekend is... qua zang een emotionele trekker! En of mensen die het niet kennen gaan waarderen? hmmm..


Rearviewmirror - Pearl Jam hier zit wat meer power in (tempo) maar vraag is hetzelfde... is dit iets voor niet-pearl jam freaks??
If you could only see - Tonic tjsa... ook deze weer.. te gek, maar wie kent het?.. flower man is ook goed..

Bubbles - Biffy Clyro bekend nummertje.. tenminste in mijn oren en volgens mij ook best recent (2009). wat about Many of horror?

Be yourself - Audioslave heel mooie keuze. even een rustiger nummertje ertussendoor.. en volgens mij best bekend, mooie opbouw. wat mij betreft een absolute yes! mooie samenzang op het laatste..

Nighttrain - Guns n Roses voor mij bekend nummertje.. voor anderen denk ik niet, maar als GnR niet het meest slimme. Qua zang moeilijk lijkt me, in het geheel ook... dan liever een ander bekender nummertje. nooit als single uitgebracht

Blurry - Puddle of mud - mooi nummertje, maar ook muzikaal best pittig volgens mij. heeft maar een weekje gestaan, dus wie kent het? hmmm... bas en gitaar pittig...


The boys are back in town - Thin lizzy ouwe shit, maar ben best wel bereid die te doen.. en dan het gitaarmelodielijntje door jullie samen in harmonie!

Rocky - Dog eat dog - daar maak je mij helemaal niet blij mee en publiek ook niet mee.. ook nooit single geweest, dan is no fronts nog bekender, maarre.. die hele band... simpele semi-punk met een trompetje.. neuh dankje. overigens ook niet bekend volgens mij.

She - Greenday - is best wel geinig.. lang niet zo bekend als andere green day nummers, maarre.. staat op dookie, dus die cd heeft bijna iedereen. mij goed, misschien wel eens publiek in de gaten houden of ze het wel kennen. drum is wel dominant en zeer snel in de roffel, haal je dat wel?

everlong - Foo fighters - jullie hebben me foo fighters leren luisteren. maar ik denk dat dit wel een onbekender nummer is. wel geing, maar ik denk dat we beter een andere nemen.
Long road to ruin - Foo fighters deze klinkt me veel bekender, maar ook hierbij.... zijn andere niet veel bekender, zoals learn to fly, misschien te rustig 'wheels'? of andere?
Today - Smashing Pumpkins - smashing pumpkins altijd al vreemd gevonden. Dit nummer boeit me ook niet echt. sorry

Accoustisch:
3AM - Matchbox 20 - ja is goed, leuk
Patience - Slash + miles kennedy nee dankje, dan gewoon een eigen versie maken van GnR. Pim geeft aan het moeilijk te vinden om GnR te doen. Dit is gewoon een cover van GnR.
Civil war - Slash + miles kennedy - zelfde..
Good Riddance - Greenday - ja kan, is goed. is leuk een gitaartje.. jij met pim. begin van 2e set of zo. is een nummertje dat ik vroeger akoestisch veel speelde... grappig
Disarm - Smashing Pumpkins tjsa... ook smashing dinges, maar deze heeft wat meer emotie en pit. als we hem goed kunnen maken met vocals en melodieën is ie mij goed.
Rooster - Alice in chains - nooit van gehoord, maar is beter zo... erg slaapverwekkend. na 2 minuutje begint het nummertje, en dan blijf het booooooooooring

overigens.. ik check het een en ander op dutchcharts.nl ik weet dat ook niet zelf.. hehe


dadelijk nog een post voor jullie..
Terug naar boven Ga naar beneden
pim

pim


Aantal berichten : 368
Leeftijd : 52
Registration date : 19-07-10

Mijn nieuwe WL... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe WL...   Mijn nieuwe WL... Icon_minitimema 07 mei 2012, 09:49

wij wachten in spanning af! hoe was de vakantie?
Terug naar boven Ga naar beneden
edolem




Aantal berichten : 927
Registration date : 02-07-08

Mijn nieuwe WL... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe WL...   Mijn nieuwe WL... Icon_minitimema 07 mei 2012, 10:11

dus ik zou zeggen, als ik de echte voorkeuren zou mogen noemen?:

Tribute - Tenacious D
Machine head - Bush
Higher - Creed
The boys of summer - The Ataris
Rearviewmirror - Pearl Jam
Bubbles - Biffy Clyro
Be yourself - Audioslave
The boys are back in town - Thin lizzy
3AM - Matchbox 20
Good Riddance - Greenday
Disarm - Smashing Pumpkins

Terug naar boven Ga naar beneden
edolem




Aantal berichten : 927
Registration date : 02-07-08

Mijn nieuwe WL... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe WL...   Mijn nieuwe WL... Icon_minitimema 07 mei 2012, 10:23

nu passie.. (vakantie was te gek)

30 seconds - the kill - als het kan.. heel graag
Chris Cornell - black hole sun je blijft maar vragen he... maar deze is wel erg langzaam....als de rest wil, pas ik me wel aan.. is iig bekend genoeg
Aerosmith - cryin' - hmmm... erg poppy enzo, maar als meezing nummertje als de mensen dronken zijn? kan wel. in ieder geval bekend!
Nickleback - figured you out / Rockstar - rockstar is een beetje te poppig, maar allebei kunnen ze wel.. maar 3 nummers nickelback? hmm... als ik dan zou kiezen doe maar figured you out.
Fiction Plane - two sisters .. lekker bekend, maar wel erg hoog in zang. voor mij mag ie als ie kan
Green Day - when i come around .. ik denk na basket case ook een heel bekende van dookie. laat maar komen
Rage Against the Machine - Bombtrack is misschien wel goed te doen. is de solo te doen? anders doen!
Pennywise - Bro Hymn tjsa.. wat wil je dat ik zeg.... als jullie het willen, dan doe ik het wel

nou:
30 seconds - the kill
Nickleback - figured you out
Fiction Plane - two sisters
Green Day - when i come around
Rage Against the Machine - Bombtrack
Terug naar boven Ga naar beneden
edolem




Aantal berichten : 927
Registration date : 02-07-08

Mijn nieuwe WL... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe WL...   Mijn nieuwe WL... Icon_minitimema 07 mei 2012, 10:38

als ik dit allemaal eens langsloop zijn er toch veel mogelijkheden. De hele sectie Wishlisten staat nog vol met 20 nummers waar we allemaal wel min of meer van hebben gezegd dat ze goed te doen waren.
Kijk daar nog eens op. Je weet niet wat je ziet, man.
Vette tieten!
En: het blijkt dat we her en der toch niet allemaal dezelfde nummers kiezen. Is niet errug: we vinden er wel die we allemaal direct kiezen!

Terug naar boven Ga naar beneden
edolem




Aantal berichten : 927
Registration date : 02-07-08

Mijn nieuwe WL... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe WL...   Mijn nieuwe WL... Icon_minitimedi 08 mei 2012, 04:56

zou toch nog willen toevoegen:
Long road to ruin - Foo fighters
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn nieuwe WL... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn nieuwe WL...   Mijn nieuwe WL... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn nieuwe WL...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stackler :: OUD Pre 2021-
Ga naar: