Stackler
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Stackler

Rockband uit Limburg, Nederland
 
IndexIndex  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 List van EDO

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
edolem




Aantal berichten : 927
Registration date : 02-07-08

List van EDO Empty
BerichtOnderwerp: List van EDO   List van EDO Icon_minitimema 10 dec 2012, 11:06

hierbij mijn lijstje. Niet alles precies gechecked, maar vanuit mijn harde schijf eens gezocht. Dus gewoon ter inspiratie:

3 doors down - When i am gone
Tonic - Flower man
Live - Run to the water, I alone, All over you,
Marillion - Kayleigh, Cover my eyes (zang te hoog?),
Linkin park - In the end, piano kan misschien met gitaar?, New divide
Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent, Mardy Bum, I Bet you look good on the dancefloor
The Cure - WHy can't i be you? ZOnder irri stem!, boys dont cry, a forest, friday i am in love?
--> moet niet gekker worden, maar voor aan de pop kant: Ben Howard: Keep your head up
Handsome poets - Sky on fire
Eagle eyed cherry - Save Tonight
Nine Inch Nails - We're in this together
Limp Bizkit - Take a look around
Third Eye Blind - Semi-Charmed Life
Staind - It's been awhile (akoestisch?)
Dishwalla - Counting blue cars
Triggerfinger - All this dancing around again
U2 - New Years Day, Gloria, I will follow (al eens gedaan!), Pride, The unforgettable fire, where the streets have no name
Bon jovi - One wild night, Keep the faith
Fall out boy - This ain't a scene it's an arms race
Shinedown - Second Chance
Metallica - maar ja... voor de dubbele gitaar even zien wat kan en niet kan?
Racoon - Laugh about it, Brother (akoestisch), Hero's in town, No Mercy
Lit - My own worst enemy
Goo goo dolls - Iris
Blur - SOng2
Foo Fighters - Everlong, Learn to fly
GIn Blossom - Hey Jealousy
Spin Doctors - Two princes
182 - All the small things
The Killers - somebody told me
hehe ->echt jeugdsentiment: Vandenberg - Burning heart, Different world (toch eigenlijk niet, maar goed.. staat leuk in lijstje)
waarom? een van mijn eerste bandjes. Weliswaar playback maar toch (op basisschool!)
Franz ferdinand - take me out
red hot chilli peppers - zie mijn eerdere post?
Aerosmith - dream on
Manic street preachers - If you tolerate this
QOTSA - No one knows












Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph

Ralph


Aantal berichten : 523
Registration date : 01-07-08

List van EDO Empty
BerichtOnderwerp: Re: List van EDO   List van EDO Icon_minitimedi 11 dec 2012, 08:18

edolem schreef:
hierbij mijn lijstje. Niet alles precies gechecked, maar vanuit mijn harde schijf eens gezocht. Dus gewoon ter inspiratie:

3 doors down - When i am gone MWOH
Tonic - Flower man IK KON HET NIE
Live - Run to the water, I alone, All over you, MWOH
Marillion - Kayleigh, Cover my eyes (zang te hoog?), LEKKER MAAR BEKEND BIJ PUBLIEK ?
Linkin park - In the end, piano kan misschien met gitaar?, New divide HOOG QUA ZANG
Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent, Mardy Bum, I Bet you look good on the dancefloor NOPE
The Cure - WHy can't i be you? ZOnder irri stem!, boys dont cry, a forest, friday i am in love? NOOO
--> moet niet gekker worden, maar voor aan de pop kant: Ben Howard: Keep your head up HEEL ERRUG LEKKER
Handsome poets - Sky on fire HUUL ERG POPPIG MAAR I LIKE IT
Eagle eyed cherry - Save Tonight NOOO
Nine Inch Nails - We're in this together ????????????
Limp Bizkit - Take a look around NOPE
Third Eye Blind - Semi-Charmed Life EN DAN KRAAKT TIE KANE AF .... TJONGE ...WAT EEN KUT NUMMER
Staind - It's been awhile (akoestisch?) MWOH
Dishwalla - Counting blue cars MY GOD
Triggerfinger - All this dancing around again HEEFT TIE UM OP REPEAT STAAN OF ZO.. NOPE
U2 - New Years Day, Gloria, I will follow (al eens gedaan!), Pride, The unforgettable fire, where the streets have no name WEET NIE
Bon jovi - One wild night, Keep the faith QUA ZANG TESTEN, HEBBEN MEER LEKKERE NUMMERS BV.: HEY GOD
Fall out boy - This ain't a scene it's an arms race TJA, DIE VIND IK DAN WEER WEL LEUK
Shinedown - Second Chance KEN UM NIE
Metallica - maar ja... voor de dubbele gitaar even zien wat kan en niet kan? KIEK MAR...
Racoon - Laugh about it, Brother (akoestisch), Hero's in town, No Mercy VERKIJK JE HIER NIET OP, WEL GOED..
Lit - My own worst enemy JEP
Goo goo dolls - Iris PITIGE, IK ZOU ZEGGE NO
Blur - SOng2 KUNNEN WE WEL PROBEREN
Foo Fighters - Everlong, Learn to fly EVERLONG!!!!!!!
GIn Blossom - Hey Jealousy JEP
Spin Doctors - Two princes NOPE
182 - All the small things JEP
The Killers - somebody told me JAAA, DIT IS ECHT VET BEKEND. EEN SPRING NUMMER
hehe ->echt jeugdsentiment: Vandenberg - Burning heart, Different world (toch eigenlijk niet, maar goed.. staat leuk in lijstje) NOO
waarom? een van mijn eerste bandjes. Weliswaar playback maar toch (op basisschool!)
Franz ferdinand - take me out YEP
red hot chilli peppers - zie mijn eerdere post? KIEK MAR
Aerosmith - dream on ZANG???
Manic street preachers - If you tolerate this LIEVER A DISIGN FOR LIFE
QOTSA - No one knows NOPE
Terug naar boven Ga naar beneden
edolem




Aantal berichten : 927
Registration date : 02-07-08

List van EDO Empty
BerichtOnderwerp: Re: List van EDO   List van EDO Icon_minitimewo 19 dec 2012, 08:32

Pim en Tosty??
Terug naar boven Ga naar beneden
pim

pim


Aantal berichten : 368
Leeftijd : 52
Registration date : 19-07-10

List van EDO Empty
BerichtOnderwerp: Re: List van EDO   List van EDO Icon_minitimewo 19 dec 2012, 09:33

dwingeland... ik ga nu eens ff kijken...
Terug naar boven Ga naar beneden
edolem




Aantal berichten : 927
Registration date : 02-07-08

List van EDO Empty
BerichtOnderwerp: Re: List van EDO   List van EDO Icon_minitimewo 19 dec 2012, 09:39

nou nou.. zo bedoel ik het niet hoor..
Terug naar boven Ga naar beneden
pim

pim


Aantal berichten : 368
Leeftijd : 52
Registration date : 19-07-10

List van EDO Empty
BerichtOnderwerp: Re: List van EDO   List van EDO Icon_minitimewo 19 dec 2012, 10:49

HA HA...voel je maar schuldig! heerlijk1

ik heb het lijstje bekeken.... zie hier mijn commentaar...

3 doors down - When i am gone ……. jep! Lekkere drive..
Tonic - Flower man ……. Uuh….heb ik iets gemist? Nooit van gehoord
Live - Run to the water, I alone, All over you,….. herkenbaar, best te doen volgens mij….
Marillion - Kayleigh, Cover my eyes (zang te hoog?), kayleigh is zeker bekend….. maar die stem… een no-go
Linkin park - In the end, piano kan misschien met gitaar?, New divide…… new divide al eens gedaan… best hoog. In the end…… hoe gaan wij dat dan doen met de stemmen/
Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent, Mardy Bum, I Bet you look good on the dancefloor…. niet echt lekker… heb jij DAT op je harde schijf staan???
The Cure - WHy can't i be you? boys dont cry, a forest, friday i am in love? ……The cure..best wel, maar idd die stem mot dan ‘gestacklered’worden….
--> moet niet gekker worden, maar voor aan de pop kant: Ben Howard: Keep your head up …..Wat een mooi nummer…
Handsome poets - Sky on fire ………doet mij denken aan de olympische spleen… zie ik Mart met z’n dikke kop voor me… maar wel een lekker nummer… doen.
Eagle eyed cherry - Save Tonight ….ondanks het commentaar van Ralph…. Ik vind het een lekker nummer…
Nine Inch Nails - We're in this together …….de dreigende sfeer van dit nummer krijgen wij nooit op de planken… wel een leker nummer…
Limp Bizkit - Take a look around ……dat grunten is niet zo mijn ding….
Third Eye Blind - Semi-Charmed Life met dit nummer scoor je als zanger van een ROCKBAND echt nulkommanul chicks…. Hoe noemt Ralph het?.... Laaamee
Staind - It's been awhile (akoestisch?) Nooit van gehoord… maar wat een mooi nummer. Voor mij een ‘realy go’ lichtelijk op niveau van Nickelback…. Echt mooi…
Dishwalla - Counting blue cars ……nope… weinig ‘gay-nummers’gehoord….. maar dit is er eentje….
Triggerfinger - All this dancing around again ….Yes! mooi nummer!
U2 - New Years Day, Gloria, I will follow (al eens gedaan!), Pride, The unforgettable fire, where the streets have no name ……U2 is altijd goed. Vooral het oudere werk…..
Bon jovi - One wild night, Keep the faith QUA ZANG TESTEN, HEBBEN MEER LEKKERE NUMMERS BV.: HEY GOD….ga ik met Ralph mee. Mooie en goede nummers… maar wil ik eerst eens ‘gedaan hebben’
Fall out boy - This ain't a scene it's an arms race ……..Cool, maar qau toonhoogte best pittig…
Shinedown - Second Chance onbekend, maar wel lekker!
Metallica - maar ja... voor de dubbele gitaar even zien wat kan en niet kan? Tja….rifjes en zingen is best pittig…. Probeer het maar eens………..
Racoon - Laugh about it, Brother (akoestisch), Hero's in town, No Mercy ……tja… bekend, en lekker.
Lit - My own worst enemy …….tja….
Goo goo dolls - Iris mooi en iets waar wij onze tanden in moeten zetten…..
Blur - SOng2 ………hoera!
Foo Fighters - Everlong, Learn to fly ……qua toonhoogte nader te bepalen….
GIn Blossom - Hey Jealousy …….absolute go!
Spin Doctors - Two princes ……..Yes
182 - All the small things …..grappig nummer.
The Killers - somebody told me ……..goed nummer!
hehe ->echt jeugdsentiment: Vandenberg - Burning heart, Different world (toch eigenlijk niet, maar goed.. staat leuk in lijstje) ……euh….mooi niet.
waarom? een van mijn eerste bandjes. Weliswaar playback maar toch (op basisschool!)
Franz ferdinand - take me out ………..bekend en goed te doen…. Een go
red hot chilli peppers - zie mijn eerdere post? Goed…. Rhcp = altijd goed….
Aerosmith - dream on QUA ZANG TE DOEN VOLGENS MIJ.
Manic street preachers - If you tolerate this lame nummer…
QOTSA - No one knows moeten wij gewoon og eens proberen…..dan pas beslissen… een mooi nummer…
Terug naar boven Ga naar beneden
pim

pim


Aantal berichten : 368
Leeftijd : 52
Registration date : 19-07-10

List van EDO Empty
BerichtOnderwerp: Re: List van EDO   List van EDO Icon_minitimewo 19 dec 2012, 10:51

zo....nu heb je mij lijstje....
Terug naar boven Ga naar beneden
edolem




Aantal berichten : 927
Registration date : 02-07-08

List van EDO Empty
BerichtOnderwerp: Re: List van EDO   List van EDO Icon_minitimewo 19 dec 2012, 11:51

mooi mien jong.. nu nog tosty
en dan hebben we genoeg nummers denk ik.
Alle wishlisten op een hoop --> alle meningen en klaar!
Terug naar boven Ga naar beneden
pascal

pascal


Aantal berichten : 315
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tegelen
Registration date : 02-07-08

List van EDO Empty
BerichtOnderwerp: Re: List van EDO   List van EDO Icon_minitimewo 19 dec 2012, 22:18

edolem schreef:
hierbij mijn lijstje. Niet alles precies gechecked, maar vanuit mijn harde schijf eens gezocht. Dus gewoon ter inspiratie:

3 doors down - When i am gone Lekker nummer, maar bekend?
Tonic - Flower man niet zo geweldig, maar ik heb ook geen goede versie gehoord
Live - Run to the water, I alone, All over you, hebben lekkere nummers, maar i alone vond ik niet zo geweldig
Marillion - Kayleigh, Cover my eyes (zang te hoog?), Kayleigh is wel een klassieker natuurlijk lekker nummer
Linkin park - In the end, piano kan misschien met gitaar?, New divide Wat Pim zegt, maar wel lekker
Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent, Mardy Bum, I Bet you look good on the dancefloor ?????????
The Cure - WHy can't i be you? ZOnder irri stem!, boys dont cry, a forest, friday i am in love? asjeblieft niet
--> moet niet gekker worden, maar voor aan de pop kant: Ben Howard: Keep your head up moet idd niet gekker worden nee!
Handsome poets - Sky on fire scratch
Eagle eyed cherry - Save Tonight was 10 jaar geleden wel leuk, maar nu nog??
Nine Inch Nails - We're in this together beetje eentonig
Limp Bizkit - Take a look around wel leuk
Third Eye Blind - Semi-Charmed Life niet echt geweldig
Staind - It's been awhile (akoestisch?) zeker!
Dishwalla - Counting blue cars gaat wel, maar niet voor ons denk ik
Triggerfinger - All this dancing around again kan ermee door wel veel effecten
U2 - New Years Day, Gloria, I will follow (al eens gedaan!), Pride, The unforgettable fire, where the streets have no name new years day niet zo geweldig rest wel
Bon jovi - One wild night, Keep the faith keep the faith zit een erg vette solo in waar ik me niet aan durf te wagen, maar bon jovi is bij mij altijd een go
Fall out boy - This ain't a scene it's an arms race zeker
Shinedown - Second Chance wel leuk, devour vind ik lekkerder
Metallica - maar ja... voor de dubbele gitaar even zien wat kan en niet kan? wat Pim en Ralph zeggen he
Racoon - Laugh about it, Brother (akoestisch), Hero's in town, No Mercy no mercy is lekker
Lit - My own worst enemy lekker
Goo goo dolls - Iris niet nog eens
Blur - SOng2 hebben we wel snel erin denk ik
Foo Fighters - Everlong, Learn to fly allebei lekker
GIn Blossom - Hey Jealousy niet echt nippels!
Spin Doctors - Two princes leuk nummer
182 - All the small things ja
The Killers - somebody told me niet echt een fan van
hehe ->echt jeugdsentiment: Vandenberg - Burning hear, Different world (toch eigenlijk niet, maar goed.. staat leuk in lijstje) burning heart
waarom? een van mijn eerste bandjes. Weliswaar playback maar toch (op basisschool!)
Franz ferdinand - take me out ja
red hot chilli peppers - zie mijn eerdere post? kunnen we misschien wel iets van doen
Aerosmith - dream on of iets anders
Manic street preachers - If you tolerate this hebben leukere nummers, weet zo effe niet welke
QOTSA - No one knows durf je het aan???














Weet niet hoe ik de kleur kan veranderen dus is een beetje onoverzichtelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph

Ralph


Aantal berichten : 523
Registration date : 01-07-08

List van EDO Empty
BerichtOnderwerp: Re: List van EDO   List van EDO Icon_minitimezo 23 dec 2012, 11:49

ligt tie zo te pushen...

maar gebeurd er ook nog iets mee??
Ik hoop dat ze snel uitgefiltred worden....


Zodat we van onze (ellelllanggee) wishlisten af zijn!!!


affraid
affraid affraid
affraid affraid affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





List van EDO Empty
BerichtOnderwerp: Re: List van EDO   List van EDO Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
List van EDO
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» List.... Ralph

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Stackler :: OUD Pre 2021-
Ga naar: